حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
شناسه : 28562

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل و معاونان بازرسی استان کرمان اظهار کرد: باید به نحوی اقدام شود که مدیران در مسیر حمایت از تولید، اشتغال، معیشت و اقتصاد مردم، حمایت دستگاه های نظارتی از خود را ببینند و بر این مبنا حرکت و برنامه ریزی کنند. وی با اشاره به […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار با مدیرکل و معاونان بازرسی استان کرمان اظهار کرد: باید به نحوی اقدام شود که مدیران در مسیر حمایت از تولید، اشتغال، معیشت و اقتصاد مردم، حمایت دستگاه های نظارتی از خود را ببینند و بر این مبنا حرکت و برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به این مطلب که سازمان بازرسی استان کرمان سابقه درخشان و خوبی در برخورد با مفاسد و حمایت از مدیران قانونمند دارد، خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی از ظرفیت های بسیار خوب دستگاه قضایی برای حفظ منافع مردم و نظام است.

رئیس دادگستری استان کرمان به نقش دادستان ها به عنوان مدعی العموم در جامعه اشاره و بیان کرد: حضور و همراهی دادستان ها در راستای حفظ حقوق عامه و حمایت از حوزه های تولید واشتغال که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، از دیگر ظرفیت های بسیار خوب دستگاه قضایی در مسیر خدمت به مردم به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی با اشاره به این مطلب که به کار مجموعه های نظارتی اعتقاد دارم، تصریح کرد: بر مبنای تدبیر در امور و همکاری در جهت منافع مردم، تلاش می کنیم که کارها را به سرانجام رسانیم تا مردم از منافع این اقدامات بهره مند شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که در کنار اقدامات نظارتی باید اجازه ریسک مثبت به مدیران داد، گفت: در کنار همراهی و پشتیبانی از مدیران برای ریسک مثبت در حوزه های مختلف از جمله در جذب اعتبارات و عملکردها، برخورد با مفاسد نیز باید با جدیت دنبال شود.

احمد آبیار، بازرس کل استان کرمان نیز در سخنانی با اشاره به دشواری کار دستگاه های قضایی و نظارتی در استان، گفت: سازمان بازرسی همواره در مسیر مبارزه با مفاسد با جدیت و قاطعیت اقدام کرده است و در کنار آن از مدیرانی که اهل ریسک مثبت در جهت منافع مردم بوده اند نیز به خوبی حمایت کرده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.