حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
شناسه : 28499

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان این استان در مراسم آغاز دومین مرحله کمک های مومنانه با اهدای سبد کالا به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان استان حضور یافتند. حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در این زمینه گفت: در هفته نسیم مهر و به فاصله دو روز از […]

پ
پ

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان این استان در مراسم آغاز دومین مرحله کمک های مومنانه با اهدای سبد کالا به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان استان حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در این زمینه گفت: در هفته نسیم مهر و به فاصله دو روز از برگزاری جشن نسیم مهر (روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان بی بضاعت) و با همت ، کمک و مساعدت خیرین بزرگوار ، ولایی و حسینی استان و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تعداد ۲۷۵ بسته کمک معیشتی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال تهیه و همزمان با این مراسم توسط انجمن حمایت زندانیان در سراسر استان پخش می شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان استان در این بازدید تاکید کرد: در دو مرحله برگزار شده از این اقدام خیرخواهانه در سال ۱۴۰۱ ، تاکنون ۵۰۰ بسته کمک معیشتی به ارزش ۳ میلیارد ریال تهیه و بین خانواده های بی بضاعت زندانیان استان پخش شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.