حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
شناسه : 28514

موسی خلیل الهی در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که با حضور مدیران شرکت های دانش بنیان استان و با محوریت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی برگزار شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با پژوهشگران و نوآوران دانش بنیان مبنی بر اینکه […]

پ
پ

موسی خلیل الهی در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان که با حضور مدیران شرکت های دانش بنیان استان و با محوریت بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی برگزار شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با پژوهشگران و نوآوران دانش بنیان مبنی بر اینکه یکی از راه هایی که می تواند ما را از مقطع کنونی عبور دهد قطعا اقتصاد مقاومتی است و از جمله مصادیق بارز و موثر اقتصاد مقاومتی نیز شرکت های دانش بنیان است اظهار داشت: ما مکلف هستیم در اطاعت از فرامین حضرت آقا از شرکت های دانش بنیان حمایت کنیم و کاری که از دستمان بر می آید انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بر اساس دستور رئیس قوه قضاییه در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، دادگستری استان تمام قد در راستای تحقق شعار سال در کنار واحد های دانش بنیان است افزود: شرکت های دانش بنیان بستری مناسب برای بهره مندی از ظرفیت جوانان نخبه در راستای تولید، اشتغال و تولید ثروت برای کشور و عموم مردم هستند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: در تمام دوره های خدمت که از شرکت های مختلف بازدید کرده ایم مشاهده واحدهایی که با مشکل مواجه هستند زجر آور بوده بر همین اساس تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا مشکل آن واحد رفع شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های تولیدی هرچقدر رونق داشته باشند در امنیت جامعه نیز موثر هستند بر همین اساس در کنار واحد های تولیدی هستیم افزود: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در حمایت از تولید و اشتغال، برخی از واحدهای تولیدی که در حال ورشکستگی بودند امروز حتی به کشورهای دیگر صادرات دارند.

خلیل الهی با اشاره به رسیدگی به دعاوی مربوط به حوزره شرکت های دانش بنیان در شعب ویژه، ادامه داد: متاسفانه گاها نتیجه و ثمره دانش فنی شرکت های دانش بنیان بعد از سال ها تحقیق و پژوهش به کپی برداری توسط افراد سودجو از بین می رود، در راستای پیشگیری از این موضوع باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.