حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
شناسه : 28511

معاونت «سلامت، اصلاح و تربیت» سازمان زندان‌ها طی انعقاد تفاهمنامه‌ای با گروه جهادی «منتظران ظهور»، خدمت‌رسانی درمانی به جامعه مددجویان را به شکل رایگان و در قالب خدمات ویژه دندانپزشکی و پزشکی پیگیری خواهد کرد. در این راستا در نشستی که با حضور مرتضوی، معاون سازمان زندان‌ها و عادلی مدیر این گروه جهادی شکل گرفت، […]

پ
پ

معاونت «سلامت، اصلاح و تربیت» سازمان زندان‌ها طی انعقاد تفاهمنامه‌ای با گروه جهادی «منتظران ظهور»، خدمت‌رسانی درمانی به جامعه مددجویان را به شکل رایگان و در قالب خدمات ویژه دندانپزشکی و پزشکی پیگیری خواهد کرد.

در این راستا در نشستی که با حضور مرتضوی، معاون سازمان زندان‌ها و عادلی مدیر این گروه جهادی شکل گرفت، مقرر شد مبتنی بر این تفاهمنامه، طی یک سال خدمات ویژه دندانپزشکی و پزشکی به زندان‌های متقاضی و مددجویان آنان ارائه شود.

همچنین در این جلسه بر ارائه خدمات درمانی بصورت کاملا تخصصی و براساس اصول و موازین پزشکی و دندانپزشکی تأکید و بکارگیری افراد متخصص در گروه‌های جهادی مورد اهتمام قرار گرفت.

براساس مفاد این تفاهمنامه قرار است به مدت یک سال از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۱ تا انتهای فروردین ۱۴۰۲ تمام زندان‌های زیرنظر ادارات‌کل استان‌ها که نیاز به خدمات این گروه جهادگر فعال در حوزه پزشکی دارند، اعلام نیاز کرده و به دنبال آن نیز این گروه جهادی طبق برنامه‌ریزی معین، به زندان‌های واجدالشرایط خدمت‌رسانی خواهند کرد.

گفتنی است به دنبال این تفاهمنامه و در اولین مرحله گروه جهادی «منتظران ظهور» از ۱۲ تا ۱۵ خرداد جهت ارائه خدمات دندانپزشکی به استان گلستان می‌روند. پیش از این نیز این گروه جهادی در ۲۳ استان و ۲۵ زندان کشور خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه کرده‌اند.

نشست انعقاد این تفاهمنامه در هفته جاری و با حضور مرتضوی معاونت سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان‌ها و نیز عادلی مدیرگروه جهادی منتظران ظهور در سازمان زندان‌ها برگزار و مفاد آن به امضای طرفین رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.