حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17809 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
شناسه : 28508

علی صالحی در خصوص جزئیات حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی، عنوان کرد: صبح امروز پس از اطلاع از حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی تهران بلافاصله به همراه معاون و بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شدیم. وی افزود: در این حادثه فردی با سلاح گرم به ماموران انتظامی مستقر در مقابل ساختمان بنیاد شهید اقدام […]

پ
پ

علی صالحی در خصوص جزئیات حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی، عنوان کرد: صبح امروز پس از اطلاع از حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی تهران بلافاصله به همراه معاون و بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شدیم.

وی افزود: در این حادثه فردی با سلاح گرم به ماموران انتظامی مستقر در مقابل ساختمان بنیاد شهید اقدام به تیراندازی کرده بود که بر اثر این حادثه ۴ نفر از ماموران نیروی انتظامی مجروح شدند.

دادستان تهران با بیان اینکه در حال حاضر ضارب دستگیر شده است، عنوان کرد: این فرد مجرم روز گذشته نیز ۴ تن از شهروندان شهرستان شهریار را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری بود.

صالحی افزود: دستورات لازم برای بررسی این پرونده صادر شده است و تحقیقات درخصوص این حادثه ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.