حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
شناسه : 28312

 دهقانی در دیدار با مدیر ثبت احوال استان، اظهار کرد: هدف از ارائه خدمات الکترونیک، حذف مکاتبات کاغذی و تسریع در امور است و سامانه‌ای که این اداره در اختیار همه نهادها از جمله دستگاه قضایی قرار داده است، منجر به تسریع در خدمت شده است. وی ادامه داد: امروز استعلام از مشخصات سجلی اشخاص […]

پ
پ

 دهقانی در دیدار با مدیر ثبت احوال استان، اظهار کرد: هدف از ارائه خدمات الکترونیک، حذف مکاتبات کاغذی و تسریع در امور است و سامانه‌ای که این اداره در اختیار همه نهادها از جمله دستگاه قضایی قرار داده است، منجر به تسریع در خدمت شده است.

وی ادامه داد: امروز استعلام از مشخصات سجلی اشخاص در پرونده‌ها در کوتاهترین زمان ممکن فراهم شده که این موضوع در کاهش اطاله دادرسی نقش موثری دارد.

دهقانی گفت: ثبت احوال، ثبت تمامی وقایع افراد جامعه را به عهده دارد و آمار این سازمان زمینه‌ای برای سیاستگذاری دولت‌ها در خصوص جوانی جمعیت است اما علاوه بر این وظیفه مهم، به دستگاه قضایی در احکامی که به مشخصات یک فرد نیاز باشد، نیز کمک کرده است تا سریع‌تر به این اطلاعات دست یابد.

وی با استقبال از طرح‌های جدید سازمان ثبت احوال، افزود: ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و ثبت اقوام سببی و نسبی هر شخص، طرحی پیشگیرانه است که در حذف صدور انحصار وراثت‌های غیر واقعی و کاهش پرونده‌های مرتبط با آن، می‌تواند بسیار موثر باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.