حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۷:۵۹
شناسه : 28230

محمد جواد  شیراوند در رابطه با اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم در راستای اجرای طرح حدنمایی (کاداستر)، اظهار کرد: طرح کاداستر یا حدنمایی یکی از طرح های مهم کشوری است که امکان ایجاد یک نظام جامع اطلاعات املاک هماهنگ را فراهم کرده است. وی افزود: در همین راستا تاکنون با همت وتلاش همکاران […]

پ
پ

محمد جواد  شیراوند در رابطه با اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم در راستای اجرای طرح حدنمایی (کاداستر)، اظهار کرد: طرح کاداستر یا حدنمایی یکی از طرح های مهم کشوری است که امکان ایجاد یک نظام جامع اطلاعات املاک هماهنگ را فراهم کرده است.

وی افزود: در همین راستا تاکنون با همت وتلاش همکاران اداره ثبت اسناد و املاک استان قم  برای حدود  950 هزار هکتار از اراضی دولتی این استان که بیش از یک میلیون و ۱۵۰ هزار هکتار مساحت دارند سند تک برگی ( حدنگار) صادر شده است.

معاون املاک اداره کل ثبت اسناد و املاک استان قم با اشاره به ادامه عملیات اجرای طرح کاداستر در سال جاری اعلام کرد: در ۲ ماهه اول سال  1401 نیز  برای حدود ۳۵۰ قطعه از اراضی ملی استان با بالغ بر ۲ هزار هکتار مساحت؛ سند تک برگ (حدنگار) صادر شده است.

شیراوند با اشاره به صدور سند برای اراضی اعلامی از طریق اداره کل راه وشهرسازی استان قم، اضافه کرد:  بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ جلد سند تک برگ برای این اراضی از ابتدای سال جاری تاکنون صادر شده است.

وی بابیان این که با برنامه ریزی های صورت گرفته توسط اداره ثبت واسناد واملاک استان قم صدور ۲ هزار سند تک برگ برای اراضی روستایی ظرف ۶ ماه اول سال جاری در دستور کار قرار دارد.

معاون املاک اداره کل ثبت اسناد واملاک استان قم همچنین اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز با تلاش اداره ثبت اسناد واملاک استان بیش از یک هزار سند دفترچه ای سنتی شهری و روستایی به اسناد تک برگ (حدنگار)  تبدیل شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.