حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۱
شناسه : 28190

علی جمادی در رابطه با عملکرد دادگستری و شورای حل اختلاف استان بوشهر به جهت ایجاد صلح وسازش در پرونده‌ها، اظهار کرد: بنا بر تاکید ریاست دستگاه قضا بر ترویج فرهنگ مذاکره و تلاش برای اصلاح ذات‌البین ، فعالیت‌های شوراهای حل اختلاف استان بوشهر بر بهره‌‌گیری از ظرفیت های صلح و سازش استان به جهت […]

پ
پ

علی جمادی در رابطه با عملکرد دادگستری و شورای حل اختلاف استان بوشهر به جهت ایجاد صلح وسازش در پرونده‌ها، اظهار کرد: بنا بر تاکید ریاست دستگاه قضا بر ترویج فرهنگ مذاکره و تلاش برای اصلاح ذات‌البین ، فعالیت‌های شوراهای حل اختلاف استان بوشهر بر بهره‌‌گیری از ظرفیت های صلح و سازش استان به جهت کاهش ورودی پرونده‌ها تمرکز دارد.

وی با قدردانی از تلاش اعضا و کارکنان شورا‌های حل اختلاف استان که بی‌وقفه در امر صلح و سازش فعالیت می‌کنند، افزود: در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ورودی پرونده به شوراهای حل اختلاف استان بوشهر تعداد ۳هزار و ۱۵۷ فقره بوده است که از این تعداد ۲هزارو۹۱۱ فقره مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ورودی پرونده‌های قابل سازش به شوراهای حل اختلاف استان در فروردین سال جاری را یک هزار و ۵۷۰ فقره اعلام کرد و اضافه کرد: باتوجه به ایجاد صلح وسازش در ۵۲۲ پرونده از این تعداد با تلاش همکاران شوراهای حل اختلاف استان حدود ۳۳ درصد مصالحه در پرونده ها صورت گرفته است.

جمادی همچنین با اشاره به آزادی ۱۶ زندانی در فروردین ماه سال جاری باهمت شوراهای حل اختلاف استان بوشهر افزود: ورودی کل پرونده ها به دادگستری استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ نیز ۲۹ هزار و ۱۲۶ فقره بوده که از این تعداد ۲۱هزار و ۳۹۵ فقره پرونده مختومه شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.