حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
شناسه : 28203

علی جمادی به همراه معاونین قضایی و سرپرست اداره زندان های استان بوشهر با حضور در زندان دشتی از بخش‌های مختلف زندان بازدید و از نزدیک روند برنامه‌های مختلف فرهنگی، امنیتی و عمرانی زندان را مورد ارزیابی قرار داد. وی در این دیدار اظهار کرد: در دوره تحول قوه قضاییه با تلاش مسئولان قضایی و […]

پ
پ

علی جمادی به همراه معاونین قضایی و سرپرست اداره زندان های استان بوشهر با حضور در زندان دشتی از بخش‌های مختلف زندان بازدید و از نزدیک روند برنامه‌های مختلف فرهنگی، امنیتی و عمرانی زندان را مورد ارزیابی قرار داد.


وی در این دیدار اظهار کرد: در دوره تحول قوه قضاییه با تلاش مسئولان قضایی و قضات استان موجبات آزادی آن دسته از زندانیانی که متنبه شده و استحقاق ماندن در زندان را ندارند فراهم می‌شود.


رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: در راستای کاهش جمعیت کیفری، قضات با حضور در زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و مسائل مطروحه زندانیان قرار گرفته و در چهارچوب حدود، اختیارات و مقدورات قانونی، اقدام لازم انجام می‌گیرد.


جمادی به لزوم اعمال مجازات‌های جایگزین حبس اشاره کرد و افزود : استفاده حداکثری از تسهیلات قضایی از جمله آزادی مشروط، رأی باز، عفو موردی، تعلیق اجرای مجازات و کمیسیون عفو در رابطه با زندانیان موجب کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان‌ها می‌شود.


وی خطاب به مسئولان زندان بر سالم‌سازی محیط زندان، تقویت رویکرد‌های تربیتی در قبال زندانیان، توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان تأکید کرد.


رئیس کل دادگستری استان بوشهر علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان از نزدیک و چهره به چهره در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت وبه درخواست‌ها و مسایل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها صادر کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.