حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
شناسه : 28041

رحیم گل زاده با حضور در یکی از انبارهای آب قدیمی تهران با موضوع حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی و احیا حقوق عامه و پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از تخریب میراث فرهنگ، از این محل بازدید کرد. معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ در حاشیه این بازدید بیان کرد: در پی […]

پ
پ

رحیم گل زاده با حضور در یکی از انبارهای آب قدیمی تهران با موضوع حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی و احیا حقوق عامه و پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از تخریب میراث فرهنگ، از این محل بازدید کرد.

معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۲ در حاشیه این بازدید بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مردمی مبنی بر ایجاد حفره در آب انبار قدیمی تهران واقع در خیابان مصطفی خمینی و ایجاد خطرات جانی برای بازدید کنندگان و همچنین تخریب آثار ملی و باستانی، برای بررسی موضوع اقدامات قضایی آغاز شد.

وی افزود: در قسمت زیرین این محل محوطه‌ای به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع وجود دارد که مربوط به دوره سلجوقیان است و معماری بسیار زیبایی دارد که جزو آثار باستانی و فرهنگی کشور است.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: با توجه به رفع خطر جانی برای بازدید کنندگان از این مجموعه حفاظت از آثار ملی و باستانی، جلساتی با شهرداری تهران و اداره کل میراث فرهنگی برگزار کردیم و مقرر شد که نهادهای مربوط به موضوع پای کار بیایند تا این بنا مرمت و آسیب‌های موجود و همچنین خطرات ناشی از ریزش این بنا رفع شود تا برای استفاده بهتر در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.