حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
شناسه : 28019

علی جمادی ، با اشاره به لزوم اقدامات موثر به جهت کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان بر اساس سیاست‌های تحولی قوه قضاییه اظهار کرد: اولویت اصلی دستگاه قضایی فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی و بازگشت آنها به کانون خانواده است. وی افزود: در همین راستا با کمک خیرین و مردم استان […]

پ
پ

علی جمادی ، با اشاره به لزوم اقدامات موثر به جهت کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان بر اساس سیاست‌های تحولی قوه قضاییه اظهار کرد: اولویت اصلی دستگاه قضایی فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی و بازگشت آنها به کانون خانواده است.

وی افزود: در همین راستا با کمک خیرین و مردم استان بوشهر در جریان برگزاری مراسم های گلریزان ماه مبارک رمضان سال جاری مبلغی معادل ۷ میلیارد و۲۸۳ میلیون و ۷۴۴ هزارو ۵۰۰ ریال به حساب ستاد دیه استان واریز شد که با این مبلغ تاکنون ۸ زندانی جرایم غیر عمد از حبس رهایی یافته اند و ۷ مددجوی دیگر در شرف آزادی و بازگشت به آغوش خانواده های خود هستند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد نسبت به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به جهت آزادی زندانیان غیر عمد نیز توسط خیرین و سازمانها تعهد شده است که با پرداخت آن موجبات آزادی تعداد دیگری از این زندانیان فراهم خواهد شد.

جمادی با بیان اینکه در ارتباط با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی در سنوات گذشته نیز اقدامات خوبی توسط دستگاه قضایی و ستاد دیه استان بوشهر انجام شده است، اضافه کرد: در مجموع در ماه مبارک رمضان سال جاری مبلغی معادل ۱۲ میلیارد و ۷۳۸ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۵۰۰ ریال به جهت آزادی زندانیان مالی غیر بزهکار در استان جمع آوری شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.