حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
شناسه : 27969

رضا نجفی  بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی از محموله روغن نباتی در جنوب تهران، موضوع مورد بررسی قضایی قرار گرفت. وی افزود: این محموله شامل ۸ تن حلب روغن نباتی جامد است که قرار بود به اهواز ارسال شود.معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۲ ویژه رسیدگی به […]

پ
پ

رضا نجفی  بیان کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی از محموله روغن نباتی در جنوب تهران، موضوع مورد بررسی قضایی قرار گرفت.

وی افزود: این محموله شامل ۸ تن حلب روغن نباتی جامد است که قرار بود به اهواز ارسال شود.معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۲ ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تصریح کرد: با کشف و ضبط محموله و شناسایی و دستگیری متهمان، با توجه به کلان نبودن احتکار، پرونده برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد و تحقیقات قضایی در این رابطه ادامه دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.