حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
شناسه : 27963

علیرضا باوی با بیان این که با تلاش و کوشش قاضی و اعضای شعبه سوم اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز نسبت به آزادی محکومان جرایم مالی و غیر عمد درقالب پویش «به حرمت علی می بخشم» اقدامات بسیار خوبی انجام شد، بیان کرد: در فروردین ماه امسال با برگزاری جلسات متعددی با مالبختگان ، […]

پ
پ

علیرضا باوی با بیان این که با تلاش و کوشش قاضی و اعضای شعبه سوم اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز نسبت به آزادی محکومان جرایم مالی و غیر عمد درقالب پویش «به حرمت علی می بخشم» اقدامات بسیار خوبی انجام شد، بیان کرد: در فروردین ماه امسال با برگزاری جلسات متعددی با مالبختگان ، خوشبختانه تعدادی از آنان به حرمت امام علی علیه السلام، با دریافت مبالغ کمتر از طلب خود ، ۳ نفر از محکومان را مورد عفو و بخشش قرار دادند و این محکومان از زندان آزاد شدند.

وی افزود: ستاد صبر به جهت ترویج و گسترش فرهنگ بسیار ارزشمند صلح و سازش در جامعه و فراهم کردن زمینه صلح و سازش در دعاوی و پرونده های قضایی مهم و با توجه به سیاست ها و اهداف سند تحول قضایی اقدام به راه اندازی «پویش به حرمت علی می بخشم» کرد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان در ادامه با بین این که ستاد صبر خوزستان با استفاده از ظرفیت این پویش اقدام به تهیه و نصب بنرهایی کرد که خوشبختانه موجب ترغیب افراد زیادی به عفو و بخشش در پرونده های دعاوی و اختلافات شد، ابراز کرد: این فعالیت فرهنگی ستودنی باید با برنامه ریزی دقیق مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

باوی در ادامه خاطر نشان کرد: از مهمترین و با ارزش ترین فعالیت شورای حل اختلاف و ستاد مردمی صبر حل و فصل دعاوی و اختلافات مردم بصورت مسالمت آمیز و ایجاد صلح و سازش است که این امر علاوه بر کاهش ورودی پرونده به محاکم راهکار بسیار مناسبی برای قضاء زدایی در نظام قضایی کشور است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.