حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
شناسه : 27911

 حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان از ترسیم و ابلاغ ۱۶ اولویت قوه قضاییه در سال جاری خبر داد و گفت : توجه به امر پیشگیری یکی از این اولویت‌های مهم دستگاه قضاست . وی با اشاره به اینکه از موضوعات مهم و مورد تأکید رئیس قوه […]

پ
پ

 حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان از ترسیم و ابلاغ ۱۶ اولویت قوه قضاییه در سال جاری خبر داد و گفت : توجه به امر پیشگیری یکی از این اولویت‌های مهم دستگاه قضاست .

وی با اشاره به اینکه از موضوعات مهم و مورد تأکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط وسیع مسئولان قضایی در سراسر دادگستری‌ها با مردم که این امر همچنین مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز هست، افزود : در راستای اجرای این سیاست مسئولان دستگاه قضایی استان در تمامی حوزه‌های قضایی در ماه مبارک رمضان با حضور در ۲۰۷ مسجد استان بالغ بر ۲هزار مورد خدمت برای مردم و مراجعان انجام دادند که این موضوع مورد استقبال و تقدیر مردم و مسئولان استانی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری زنجان ادامه داد :حضور مسئولان قضایی استان در میان مردم و شنیدن مشکلات و دغدغه های آنها که اغلب موارد بیان شده مربوط به دستگاه قضایی نبود، بلکه مربوط به دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی می‌شد با این حال ما به وسع ، توان و بر اساس وظیفه قانونی برای برطرف کردن مشکلات موضوعات را از مسئولان و دستگاهها پیگیری کردیم.

وی با اشاره به این موضوع که اقدامات پیشگیرانه کم هزینه تر و اثر گذار تر نسبت به اقدامات برخوردی و اعمال مجازات است، اظهار کرد: اگر اقدامات پیشگیرانه به موقع از سوی مسئولان امر صورت نگیرد، باید منتظر بروز آسیب‌های اجتماعی و سایر مشکلات برای افراد و خانواده ها بود .

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی به موضوع افزایش آمار نزاع در دو ماه اول سال جاری نسبت به مشابه سال ۱۴۰۰ در استان اشاره کرد و گفت : بررسی و تحلیل موضوع و علت افزایش این موضوع در استان توسط دستگاه‌های امر با رویکرد پیشگیرانه امری ضروری است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به موضوع گرانی و کمبود برخی اقلام از جمله روغن در بازار گفت: در خصوص نان و قیمت نان مسئولان عالی کشوری در برنامه های مختلف توضیحاتی در مورد چگونگی حذف یارانه نان و اینکه قیمت نان افزایش نخواهد یافت، ارائه دادند.

وی ادامه داد: ضابطین و مسئولان امر نظارتی و بازرسی در استان بر امر نظارت بر بازار و قیمت اقلام با قاطعیت به وظیفه قانونی خود عمل کنند و آرامش مردم و جامعه نباید دستخوش اقدامات و رفتار برخی فرصت طلبان و سود جویان قرار گیرد و قوه قضاییه در مبارزه با پدیده فساد هیچ مماشات و اغماضی نخواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.