حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۸
شناسه : 27897

علی دهقانی در بازدید از دادگستری شهرستان‌های ایذه، باغملک و هفتکل، ضمن گفت‌وگو با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات و فرایند‌ رسیدگی به پرونده‌ها در این مجتمع‌های قضایی قرار گرفت. وی همچنین در این بازدیدها ضمن شنیدن مشکلات و مسائل برخی از مراجعان، دستورات لازم را صادر کرد. دهقانی با […]

پ
پ

علی دهقانی در بازدید از دادگستری شهرستان‌های ایذه، باغملک و هفتکل، ضمن گفت‌وگو با قضات و کارکنان، از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات و فرایند‌ رسیدگی به پرونده‌ها در این مجتمع‌های قضایی قرار گرفت.

وی همچنین در این بازدیدها ضمن شنیدن مشکلات و مسائل برخی از مراجعان، دستورات لازم را صادر کرد.

دهقانی با تاکید بر ضرورت نظارت حداکثری مدیران واحدهای قضایی در سراسر استان بر مجموعه تحت امر، تصریح کرد: تسریع در رسیدگی‌ها و کاهش موجودی پرونده‌ها، اتقای آراء، تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به پرونده‌های مسن، استفاده از ظرفیت‌های شوراهای حل اختلاف، داوری‌های تخصصی و میانجی‌گری در راستای قضازدایی و نظارت بر حقوق عامه به ویژه نظارت بر بازار و مسائل معیشتی مردم از مواردی است که باید بیش از پیش مورد توجه روسا و دادستان‌ها قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان در دیدار با قضات و کارمندان اداری ضمن شنیدن نظرات و مشکلات آنان، جهت پیگیری مشکلات موجود قول مساعد داد.

دهقانی همچنین با امام جمعه شهرستان ایذه دیدار و در خصوص راهکارهای حل مشکلات این شهرستان گفت‌وگو کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.