حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
شناسه : 27818

 محمد قاسمی با اعلام خبر کشف و توقیف بیش از ۱۰۰ تن محموله چوب قاچاق با صدور دستور قضایی دادستانی استان قزوین، اظهار کرد: بر اساس اخبار واصله مبنی بر قاچاق چوب از محورهای مواصلاتی استان قزوین به مقصد استان های شمالی، دستورات قضایی لازم مبنی بر استقرار گشت های ایست و بازرسی عوامل یگان […]

پ
پ

 محمد قاسمی با اعلام خبر کشف و توقیف بیش از ۱۰۰ تن محموله چوب قاچاق با صدور دستور قضایی دادستانی استان قزوین، اظهار کرد: بر اساس اخبار واصله مبنی بر قاچاق چوب از محورهای مواصلاتی استان قزوین به مقصد استان های شمالی، دستورات قضایی لازم مبنی بر استقرار گشت های ایست و بازرسی عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی استان در محور «قزوین- رشت» صادر شد.

وی افزود: در همین راستا مطابق اقدامات صورت گرفته، طی ۲ روز اخیر بیش از ۱۵ دستگاه تریلر حمل چوپ قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین، در ادامه بیان کرد: با توقیف خودروها موصوف، بیش از ۱۰۰ تن محموله چوب قاچاق کشف، ضبط و توقیف شد، که این میزان قاچاق چوب جای نگرانی دارد.

قاسمی همچنین تاکید کرد: قطع بی‌رویه درختان مثمر و جنگلی آسیب های سنگین و جبران ناپذیری را به محیط زیست وارد می سازد و به همین خاطر مبدا بارگیری چوب های قاچاق و مقصد آنها در مرحله شناسایی قرار دارد و قطعاً با عوامل دخیل برخورد قاطع خواهد شد.

وی عنوان کرد: قطع درختان باید با اخذ مجوز از سوی اداره کل منابع طبیعی صورت گیرد و هرگونه قطع غیرمجاز درختان و حمل آنها ممنوع و در صورت کشف، قاچاق محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین تاکید کرد: عوامل بومی و محلی باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه داشته باشند و با توجه به گستردگی اراضی و باغات، قطع هر گونه درخت و حمل آنها را به سازمان های متولی، مراجع انتظامی اطلاع دهند، تا اقدامات پیشگیرانه صورت گیرد.

قاسمی ضمن هشدار جدی به متخلفان خاطر نشان کرد: بر اساس دستورات قضایی صادره به عوامل انتظامی و تشکیل گشت های ایست و بازرسی توسط یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی، حمل و نقل هرگونه چوب فاقد مجوز از محورهای مواصلاتی استان ممنوع بوده و خودروهای حمل توقیف و به پارکینگ منتقل شده و برای متخلفان پرونده تعزیراتی تشکیل می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.