حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
شناسه : 27699

 در آخرین مراسم گلریزان تلویزیونی ستاد دیه استان اصفهان در ماه مهمانی خدا، با عنوان «یک شهر ضیافت» رقمی معادل ۲ میلیارد ریال اهدا شد. سید اسدالله جولایی در این مراسم که به طور زنده از طریق شبکه استانی اصفهان پخش می‌شد، اظهار کرد: به برکت مشارکت کم‌سابقه اشخاص حقیقی و حقوقی در شهرستان‌های استان […]

پ
پ

 در آخرین مراسم گلریزان تلویزیونی ستاد دیه استان اصفهان در ماه مهمانی خدا، با عنوان «یک شهر ضیافت» رقمی معادل ۲ میلیارد ریال اهدا شد.

سید اسدالله جولایی در این مراسم که به طور زنده از طریق شبکه استانی اصفهان پخش می‌شد، اظهار کرد: به برکت مشارکت کم‌سابقه اشخاص حقیقی و حقوقی در شهرستان‌های استان اصفهان از جمله خمینی‌شهر، نجف‌آباد مبارکه، هرند، فولادشهر، برخوار، شهرضا، فریدن و شهرضا در ۴۹ آیین گلریزان برگزار شده در مجموع خیرین این استان رقمی معادل ۵۱۰ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال برای آزادی ۳۰۴ بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیه ناشی از حوادث رانندگی یا سوانح کارگاهی، کمک کردند.

وی با اشاره به این که تعداد زندانیان آزاد شده نسبت به رمضان سال گذشته، رشد ۱۵۰ درصدی داشته است، افزود: مسولان ستاد دیه استان اصفهان غیر از برگزاری آیین‌های حضوری، با برپایی پویش‌های مردمی در فضای مجازی و همچنین پخش گزارش‌های خیابانی از طریق رسانه های جمعی خوشبختانه در سال جاری در جذب مبالغ خُرد خیرین افزایش چشمگیری داشته‌اند.

رئیس هیئت امناء ستاد دیه کشور اضافه کرد: این افزایش توجه مردم وخیرین نشان از صداقت و سلامت آحاد جامعه به اقدمات مجموعه ستاد دیه استان اصفهان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.