حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
شناسه : 27643

پرویز توسلی زاده  با اشاره به اینکه حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از اوامر مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه است، بیان کرد: در این راستا طی نشست‌های مختلف در سال گذشته و سال جاری با قضات محاکم مختلف در سراسر استان، این امر به یکی از […]

پ
پ

پرویز توسلی زاده  با اشاره به اینکه حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس از اوامر مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه است، بیان کرد: در این راستا طی نشست‌های مختلف در سال گذشته و سال جاری با قضات محاکم مختلف در سراسر استان، این امر به یکی از اولویت‌های دادگستری استان کرمانشاه تبدیل شده است.

وی افزود: در سال گذشته حدود ۱۰ هزار رای مجازات جایگزین حبس صادر شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال جاری و در فروردین ماه حدود ۵۴۶ مورد رای مجازات جایگزین حبس صادر شده است، تصریح کرد: یکی از این آرای صادر شده توسط یکی از قضات شهرستان جوانرود بوده که به جای حبس دو ساله، شخصی پذیرفته است برای شیرخوارگاه تحت حمایت بهزیستی، شیر خشک تهیه کند.

وی افزود: معتقدیم برخی افراد که فاقد سابقه کیفری هستند و غالبا مرتکب جرایم خرد و کم اهمیت می‌شوند نباید روانه زندان شوند و این را بار‌ها در جلسات تأکید و تذکر دادیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.