حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
شناسه : 27637

در راستای منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین و دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط بی واسطه مقامات قضایی با شهروندان، سه نفر از معاونان دادستان تهران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در سه راه طالقانی، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی، قضایی شهروندان رسیدگی کردند. اصغرمهرنیا معاون […]

پ
پ

در راستای منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین و دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط بی واسطه مقامات قضایی با شهروندان، سه نفر از معاونان دادستان تهران با حضور در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) واقع در سه راه طالقانی، به درخواست‌ها و مشکلات حقوقی، قضایی شهروندان رسیدگی کردند.

اصغرمهرنیا معاون دادستان و سرپرست داسرای ناحیه ۶، حامد محسن پور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۸ و مهدی آقایی معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۷ حضور داشتند.

با توجه به تأکیدات دادستان عمومی و انقلاب تهران دایر بر انجام این برنامه با حضور مدیران شهری و مقامات انتظامی جهت رسیدگی به مطالبات اجتماعی و امنیتی مردم، معاونان دادستانی تهران را قضات دادسرا، شهردار منطقه ۱۷، شهرداران نواحی آن منطقه و سرکلانتر و رؤسای کلانتری منطقه همراهی کردند. هیأت اعزامی از دادستانی تهران پس از اقامه نماز جماعت در دیدار چهره به چهره با مردم محله و نمازگزاران پاسخگوی سؤالات حقوقی، قضایی و مشکلات مربوط به خدمات شهری و انتظامی بودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.