حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
شناسه : 27652

علیرضا باوی بیان کرد: در راستای سیاست‌ها و اهداف سند تحول قضایی بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه و استفاده و بهر برداری از ظرفیت مساجد جهت حل و فصل دعاوی مردم، هیئت‌های صلح و سازش در استان تشکیل و راه اندازی شده اند که اختلافات مردم را در مساجد حل و فصل کنند.  […]

پ
پ

علیرضا باوی بیان کرد: در راستای سیاست‌ها و اهداف سند تحول قضایی بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه و استفاده و بهر برداری از ظرفیت مساجد جهت حل و فصل دعاوی مردم، هیئت‌های صلح و سازش در استان تشکیل و راه اندازی شده اند که اختلافات مردم را در مساجد حل و فصل کنند. 

وی در ادامه افزود: از بدو تأسیس این هیئت‌ها پرونده‌های مختلفی از جمله اختلافات ملکی، خانوادگی، قتل، نزاع‌های طایفه‌ای و … را با همکاری و همیاری اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر استان منتهی به مصالحه کردند و روند امسال در تمامی مساجد توسعه و گسترش پیدا خواهد کرد. 

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان بیان کرد: هر چه پرونده‌های وارده به دادگستری‌ها به سمت صلح و سازش سوق داده شوند، قطعاً آرامش، آسایش و امنیت پایدار در جامعه افزایش پیدا می‌کند و این را می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب شورای حل اختلاف، ستاد صبر، هیأت‌های صلح و سازش، همیاران صلح در کشور محقق کرد. 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.