حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
شناسه : 27618

 محمد ضیاالدینی در تشریح عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی وقضایی در شهرستان بم اظهار کرد: طی چند ماه گذشته این ستاد در راستای منویات رهبر انقلاب رسیدگی به مشکلات ۴ شرکت بزرگ خودروسازی در بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار داد و خوشبختانه با اقدامات به موقع دستگاه قضایی و اجرایی […]

پ
پ

 محمد ضیاالدینی در تشریح عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی وقضایی در شهرستان بم اظهار کرد: طی چند ماه گذشته این ستاد در راستای منویات رهبر انقلاب رسیدگی به مشکلات ۴ شرکت بزرگ خودروسازی در بخش خصوصی را در دستور کار خود قرار داد و خوشبختانه با اقدامات به موقع دستگاه قضایی و اجرایی از تعطیلی این واحد‌های صنعتی جلوگیری بعمل آمده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۱ هزار نفر در شرکت‌های خودروسازی ارگ جدید بم مشغول به فعالیت هستند، اعلام کرد:طی چند ماه اخیر با ورود میدانی رییس کل دادگستری کرمان، دادستان مرکز استان و جمعی از مقامات ارشد قضایی استان و شهرستان چندین جلسه رفع موانع تولید در دادگستری بم تشکیل و از تعدیل نیرو و بیکار شدن بالغ بر ۳ هزار نفر در این شرکت‌های خودروساز جلوگیری شد.
وی تصریح کرد: دادستانی با تمام توان و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان شهرستان حمایت و پشتیبانی می‌کند.
دادستان بم اضافه کرد: سیستم قضایی طبق قانون در حوزه تولید و صنعت به صورت مستقیم وظیفه‌ای ندارد، اما در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب، احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در این عرصه ورود کرده و حضور دستگاه قضایی در این عرصه گره‌گشای بسیاری از موانع و مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان است.
ضیاالدینی در بخش دیگر سخنان خود گفت: باتوجه به این‌که شهرستان بم به عنوان «باغ شهر» ثبت جهانی شده است،انجام اقدامات پیشگیرانه در راستای جلوگیری از تغییرکاربری اراضی باغی به مسکونی ضرورت دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.