حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
شناسه : 27580

علی دهقانی در دیدار با مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: نفت جزو با اهمیت‌ترین حقوق بیت‌المال در کشور محسوب می‌شود و مدیریت و نگهداری صنعت نفت کار بسیار سخت و عظیمی است که این موضوعات در رسیدگی به پروند‌ه‌های نفتی مورد توجه قرار خواهد گرفت. مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز […]

پ
پ

علی دهقانی در دیدار با مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، گفت: نفت جزو با اهمیت‌ترین حقوق بیت‌المال در کشور محسوب می‌شود و مدیریت و نگهداری صنعت نفت کار بسیار سخت و عظیمی است که این موضوعات در رسیدگی به پروند‌ه‌های نفتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز ضمن تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری استان خوزستان، به معرفی این شرکت پرداخت و گفت: این شرکت دارای ۴۵ میدان هیدروکربوری، ۲۲۲ مجموعه تاسیسات عظیم نفت و گاز و ۳۰ هزار کیلومترخط لوله جریانی و صادراتی است و حدود ۷۵ درصد نفت کشور را تامین می‌کند.

علیرضا دانشی با اشاره به مهمترین چالش‌های قضایی این شرکت از جمله معارضان حریم تاسیسات نفتی، گفت: حمایت قضایی دادگستری از مجموعه شرکت‌های نفت و گاز، قطعاً در حل این چالش‌ها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان صنعت نفت تاثیرگذار خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.