حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱
شناسه : 27473

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نهمین دیدار مردمی با اقشار مختلف مردمی در مسجد امیرالمؤمنین منطقه فرودگاه زنجان بیان کرد: حضور مسئولان قضایی استان در میان مردم که از ابتدای ماه مبارک شروع و تا پایان نیز ادامه پیدا خواهد کرد، برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات و تلاش برای برطرف کردن دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در نهمین دیدار مردمی با اقشار مختلف مردمی در مسجد امیرالمؤمنین منطقه فرودگاه زنجان بیان کرد: حضور مسئولان قضایی استان در میان مردم که از ابتدای ماه مبارک شروع و تا پایان نیز ادامه پیدا خواهد کرد، برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات و تلاش برای برطرف کردن دغدغه‌ها و مسائل آن‌ها است.
وی افزود: امروز اغلب دغدغه و مشکلات مردم این منطقه که با مسئولان قضایی استان در میان گذاشتند، وضعیت گرانی در جامعه، ایجاد مزاحمت در پارک‌ها و همچنین موضوع تخلف نانوایان منطقه فرودگاه در پخت نان بود که موضوع پخت و فروش نان‌های خشخاشی با قیمت چند برابری به مردم که از قبل پخت کرده اند مشکلی بود که به گفته مردم محل همه توانایی خرید نان خشخاش ندارند و این مطالبه به حقی و بجایی است.
رئیس کل دادگستری زنجان در همین راستا در تماس تلفنی با مدیر کل تعزیرات استان دستور داد همین امروز بعد از ظهر بازرسی و نظارت میدانی از نانوایان این منطقه انجام و گزارش این بازرسی را به وی اعلام کنند که در صورت کوتاهی بازرسان متولی صمت در امر نظارت بر نانوایان و عدم برخوردبا متخلفان، دستگاه قضایی به عنوان ترک فعل با بازرسان امر برابر قانون برخورد خواهد کرد و این وعده را به مردم میدهیم که این مشکل را برطرف کنیم.
رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه معضل دیگر مردم این منطقه ایجاد مزاحمت در پارک‌ها و اخلال در نظم عمومی برشمردو اظهار کرد:این دغدغه مطرح شده از سوی مردم فرودگاه مشکل اغلب مناطق زنجان است که در دیدار‌های انجام شده مطرح کردند که به نیروی انتظامی و کلانتری‌ها محل دستور داده شده که برای برخورد با مخلان نظم و امنیت مردم اقدام جدی و قاطع کند.
وی با بیان اینکه امروز در این منطقه اغلب مشکلات مردم، مسائل شخصی نبود، بلکه مسائل جامعه و شهر بود بیان کرد: معضل دیگر این منطقه و البته سطح شهر که مردم منطقه فرودگاه زنجان نیز تاکید کردند موضوع روزه خواری در ملا عام بود که به دادستان مرکز استان که در این دیدار حضورنیز دارند دستور برخورد با حرمت شکنان ماه مبارک داده شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.