حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
شناسه : 27480

علی دهقانی در دیدار با شهردار اهواز با بیان اینکه رکن اساسی کار در شهرداری داشتن یک مدیریت متخصص است، بیان کرد: شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان تکالیف متعدد و سنگینی به عهده دارند و نقش اساسی را در زندگی روزمره مردم ایفا می‌کنند.وی افزود: به دلیل ارتباط نزدیک مردم با خدمات شهرداری‌ها، هرگونه […]

پ
پ

علی دهقانی در دیدار با شهردار اهواز با بیان اینکه رکن اساسی کار در شهرداری داشتن یک مدیریت متخصص است، بیان کرد: شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد خدمت‌رسان تکالیف متعدد و سنگینی به عهده دارند و نقش اساسی را در زندگی روزمره مردم ایفا می‌کنند.
وی افزود: به دلیل ارتباط نزدیک مردم با خدمات شهرداری‌ها، هرگونه کوتاهی در خدمت‌رسانی به شهروندان، موجب اختلال در زندگی آنان می‌شود.
 دهقانی ضمن اشاره به توان مدیریت شهرسازی قوی در جهت توسعه و تقویت سلامت اجتماعی، تصریح کرد: برخی از محله‌ها در حوزه‌های شهری مستعد وقوع جرایم و آسیب‌ها هستند که عمده دلیل آن عدم توازن در ارائه خدمات دستگاه‌های خدمت‌رسان به این مناطق است.
وی با بیان این که شهرداری‌ها یکی از این نهاد‌های خدمت‌رسان و مهم‌ترین آن هستند، گفت: قانونگذار نیز باتوجه به اصول مهندسی شهرسازی و دانش بوم شناسی شهری، تکالیف متعدد و اختیاراتی را برای شهرداری‎ها تعیین کرده است که جلوگیری از سد معبر و ساخت و ساز‌های غیر مجاز، فراهم نمودن مقدمات تشکیل کمیسیون ماده۱۰۰ و ۷۷ از جمله این‌هاست.
دهقانی گفت: شهرداری‌ها بودجه مصوبی ندارند و درآمد‌های خود را از عوارض شهری که توسط شهروندان پرداخت می‌شود، تامین می‌کنند و جذب مشارکت عمومی مردم با تقویت روحیه قانون‌گرایی در این زمینه بسیار اثرگذار خواهد بود.
وی با تاکید بر ضرورت حمایت همه جانبه از شهرداری‌ها به منظور حل مشکلات حداکثری مردم در ارائه خدمات مطلوب، اظهار کرد: نظارت شهرداری بر ساخت و ساز‌های غیر مجاز و جلوگیری از حاشیه نشینی جایگاه مهمی در انتظام فضای شهری دارد بنابراین باید با قاطعیت با این موارد برخورد و هزینه‌های ساخت و ساز‌های غیرمجاز افزایش یابد.
رئیس کل دادگستری خوزستان خاطرنشان کرد: نمایندگان حقوقی شهرداری‌ها نیز باید در بحث حفاظت و صیانت از اموال و تجهیزات شهری و پیگیری مسائل مرتبط با آن، فعال و اثرگذار باشند.
 دهقانی صدور آرای مربوط به تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز و اجرای بدون اغماض این احکام را ضروری برشمرد و گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های شهرداری  از اولویت کاری دادگستری استان خوزستان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.