حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
شناسه : 27443

 رئیس دادگستری شهرستان هشترود در استان آذربایجان شرقی به همراه دادستان شهرستان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیدار کردند.یوسف رضوی در این دیدار گفت: تکریم نیازمندان تنها به معنای توجه به مسائل مادی و تامین مایحتاج مددجویان و محرومان جامعه نیست بلکه باید به مساله کیفی تکریم نیز توجه شود.وی افزود: ماه […]

پ
پ

 رئیس دادگستری شهرستان هشترود در استان آذربایجان شرقی به همراه دادستان شهرستان با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیدار کردند.
یوسف رضوی در این دیدار گفت: تکریم نیازمندان تنها به معنای توجه به مسائل مادی و تامین مایحتاج مددجویان و محرومان جامعه نیست بلکه باید به مساله کیفی تکریم نیز توجه شود.
وی افزود: ماه مبارک رمضان در کنار تمام ظرفیت‌های دینی خود فرصت مناسبی برای مرور نقش هر کدام از ما در نقش‌های اجتماعی و سهم پذیری در حمایت از محرومان و افراد کم بضاعت و همچنین تحکیم پیوند‌های انسانی با طبقه نیازمند جامعه از طریق نیکوکاری است.
در ادامه سهیل قشلاقی دادستان شهرستان نیز اظهار کرد: شهروندان و خیران هشترودی ظرفیت خوبی برای نیل به اهداف خیرخواهانه و حمایتی از نیازمندان هستند.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی کمپین‌های کمک به نیازمندان به صورت مردمی، طرحی مناسب برای حمایت از محرومان است.
در ادامه این دیدار رئیس دادگستری شهرستان هشترود به همراه دادستان و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان با چندین خانواده تحت پوشش آن نهاد دیدار کردند و بسته معیشتی نیز که به همت رئیس دادگستری و دادستان شهرستان تهیه شده بود بین نیازمندان و ایتام تحت پوشش توزیع شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.