حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
شناسه : 27292

نشست بررسی مشکلات سواحل آزاد شده به ریاست رئیس کل دادگستری استان گیلان و با حضور دادستان‌ها و شهرداران مناطق ساحلی برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی با قدردانی از اقدامات دولت در انجام تکلیف قانونی آزادسازی سواحل اظهار کرد: در ماده ۶۴ برنامه چهارم توسعه دولت مکلف به آزادسازی سواحل شده و […]

پ
پ

نشست بررسی مشکلات سواحل آزاد شده به ریاست رئیس کل دادگستری استان گیلان و با حضور دادستان‌ها و شهرداران مناطق ساحلی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی با قدردانی از اقدامات دولت در انجام تکلیف قانونی آزادسازی سواحل اظهار کرد: در ماده ۶۴ برنامه چهارم توسعه دولت مکلف به آزادسازی سواحل شده و بعد از آزاد سازی، مراحل دیگری نیز پیش بینی شده است.

وی ارائه خدمات تفریحی و رفاهی در سواحل را از حقوق مردم دانست و گفت: طرح‌های تفریحی ساحلی باید در مناطق خاصی با تامین امنیت برای عموم مردم اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه بعد از آزاد سازی حریم ۶۰ متری سواحل و همچنین ۱۲ متر بعد از آن، باید طرح نشانه گذاری سواحل جهت جلوگیری از تعرض به این اراضی آغاز شود، افزود: بر اساس قانون تشخیص و شناسایی این محدوده بر عهده وزارت نیرو و جهاد کشاورزی است و باید سریعا در استان گیلان اجرایی شود.

وی انتخاب منطقه‌ای را به عنوان پایلوت و نمونه جهت اجرایی شدن طرح نشانه گذاری الزامی دانست و خاطر نشان کرد: عدم اقدام به موقع مسئولان متولی، مصداق ترک فعل بوده و دستگاه قضایی با آن برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.