حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
شناسه : 27248

 حسن نگین تاجی و هیئت همراه وی به مناسبت ماه مبارک رمضان از زندان مرکزی یاسوج بازدید کرد. در این بازدید دفتر قاضی ناظر زندان و اجرای احکام کیفری توسط مقام ارشد قضایی استان افتتاح شد. نگین تاجی در خصوص لزوم استقرار دفتر قاضی ناظر زندان در محل زندان مرکزی یاسوج اظهار کرد: بُعد مسافت […]

پ
پ

 حسن نگین تاجی و هیئت همراه وی به مناسبت ماه مبارک رمضان از زندان مرکزی یاسوج بازدید کرد.

در این بازدید دفتر قاضی ناظر زندان و اجرای احکام کیفری توسط مقام ارشد قضایی استان افتتاح شد.

نگین تاجی در خصوص لزوم استقرار دفتر قاضی ناظر زندان در محل زندان مرکزی یاسوج اظهار کرد: بُعد مسافت زندان مرکزی تا ساختمان دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب یاسوج وجود مشکلاتی از جمله هزینه‌های رفت و آمد خانواده‌های زندانیان، تراکم ارباب رجوع در دادسرا و دادگاه‌های عمومی و انقلاب و پایین آمدن سطح کیفیت پاسخگویی به مراجعان و تأخیر در انجام امور قضایی مرتبط با زندانیان، و وجود دغدغه جدی برای حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی سبب شد، تا دفتر قاضی ناظر زندان در محل زندان مرکزی مستقر و انجام وظیفه کند.

در ادامه رئیس کل دادگستری استان با حضور در زندان مرکزی با تعدادی از مددجویان به صورت چهره به چهره ملاقات نمودند و ضمن استماع اظهارات و درخواست‌های آنان، دستورات قضایی لازم را جهت حل مسائل و مشکلات عنوان شده صادر کرد.

نگین تاجی در ادامه در راستای اجرای سیاست‌های حبس زدایی در دادگستری استان گفت: از ابتدای سال جدید تاکنون ۲۵۰ نفر از زندانیان واجد شرایط در زندان مرکزی یاسوج به مرخصی اعزام شده‌اند و مرخصی ۳۰۰ نفر از زندانیان نیز با دستورات قضایی ناظر زندان تمدید شده است.

همچنین ۱۵ نفر از زندانیان از طریق اشتغال باز ۵ نفر نیز از طریق نصب پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.