حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
شناسه : 27224

علی جمادی در نشست با هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری بوشهر بیان کرد: نظریه کارشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا در بسیاری از موارد رای قاضی منتهی به نظر کارشناسی می‌شود و اینجاست که نقش پر مسئولیت کارشناس هم نمایان می‌شود. رئیس کل دادگستری استان بوشهر مسئولیت پذیری در امر کارشناسی را مهم […]

پ
پ

علی جمادی در نشست با هیات مدیره کانون کارشناسان رسمی دادگستری بوشهر بیان کرد: نظریه کارشناسی از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا در بسیاری از موارد رای قاضی منتهی به نظر کارشناسی می‌شود و اینجاست که نقش پر مسئولیت کارشناس هم نمایان می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر مسئولیت پذیری در امر کارشناسی را مهم دانست و اظهار کرد: کارشناسان باید نظریات کارشناسی خود را به صورت صحیح، دقیق و در مهلت قانونی ارائه دهند تا باعث اطاله دادرسی یا صدور حکم باطلی بر اساس نظریه خود نشوند.

وی یکی از اولویت‌های مهم کانون را نظارت مستمر بر نحوه عملکرد کارشناسان دانست و بیان کرد: اگر کارشناس راه انحرافی پیدا کند باعث تزلزل در احکام صادره و سلب اعتماد مردم به دستگاه قضا و جایگاه کارشناس خواهد شد که می‌بایست کارشناش با رعایت اصول کاری وقانونی و شرعی در اظهارنظر خود دقت نظر داشته باشد و موجب تسریع در تصمیم گیری و رسیدگی شود.

جمادی با اهمیت نقش آموزش افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی و تداوم آموزش‌های ضمن خدمت برای کارشناسان رشته‌های مختلف استان به منظور مستدل شدن کارشناسی‌ها در دستور کار قرار گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.