حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
شناسه : 27192

محمّد رزم با اشاره به تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر تعیین تکلیف و ساماندهی کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد:در پی تاکیدات رئیس قوه قضاییه، آسیب‌شناسی این موضوع با حضور مسئولان عالی قضایی، اداره کل تعزیرات استان، دستگاه‌های مسئول و سایر مدیران مربوطه مورد پیگیری قرار گرفت […]

پ
پ

محمّد رزم با اشاره به تاکیدات رئیس دستگاه قضا مبنی بر تعیین تکلیف و ساماندهی کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد:در پی تاکیدات رئیس قوه قضاییه، آسیب‌شناسی این موضوع با حضور مسئولان عالی قضایی، اداره کل تعزیرات استان، دستگاه‌های مسئول و سایر مدیران مربوطه مورد پیگیری قرار گرفت و در سال گذشته برای ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی، ۵ بازدید توسط مراجع قضایی استان لرستان از انبار‌های جمع آوری و فروش اموال تملیکی در خرم آباد انجام شد.

وی افزود: در پی این بازدید‌ها تذکرات و دستورات لازم جهت تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی داده شد.

رئیس دادگستری استان لرستان با بیان اینکه در دادگستری استان فروش ۸۰ میلیارد تومان از کالا‌های موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی در سال ۱۴۰۰ هدفگذاری شده بود، گفت: تا پایان سال حدود ۹۲ از کالا‌های موجود در انبار‌ها به فروش رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد ۱۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

رزم بیان کرد: سال گذشته در ۴ نوبت حدود یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان از کالا‌ی غیرمجاز موجود در انبار‌های سازمان اموال تملیکی استان نیز معدوم شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.