حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲
شناسه : 27036

محمد جباری در معیت بازپرس شعبه سوم، دادیارشعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب سقز و رئیس زندان این شهرستان، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف زندان از واحد‌های اشتغال و فرهنگی بازدید و درجریان برنامه‌های فرهنگی زندان سقز قرارگرفتند.  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان همچنین ضمن حضور در بند‌های مختلف با تمامی زندانیان دیدار […]

پ
پ

محمد جباری در معیت بازپرس شعبه سوم، دادیارشعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب سقز و رئیس زندان این شهرستان، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف زندان از واحد‌های اشتغال و فرهنگی بازدید و درجریان برنامه‌های فرهنگی زندان سقز قرارگرفتند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان همچنین ضمن حضور در بند‌های مختلف با تمامی زندانیان دیدار و درخواست‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سنندج در حاشیه این بازدید ضمن اظهار رضایت از عملکرد مدیریت زندان و نحوه رفتار کارکنان زندان و برنامه‌های مختلف زندان سقز، اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه کاهش آمار غیبت زندانیان صورت گرفته و لیکن کافی نیست و ضروری است تا آخر فروردین سال جاری با همکاری دادسرای سقز و مراجع انتظامی و امنیتی نسبت به جلب تمامی زندانیان مرتکب غیبت با برنامه ریزی جامع اقدام و نتیجه به دادسرای مرکز استان گزارش شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.