حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
شناسه : 26883

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده از ملاقات و دیدار ۲۴هزار مراجعه کننده با مدیران قضایی استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته ۲۴هزار مراجعه کننده با حضور در مجتمع‌های قضایی استان، مسائل و مشکلات قضایی خود را با مدیران حوزه‌ها و واحد‌های قضایی مربوطه و همچنین رئیس کل دادگستری و […]

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده از ملاقات و دیدار ۲۴هزار مراجعه کننده با مدیران قضایی استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و بیان کرد: در سال گذشته ۲۴هزار مراجعه کننده با حضور در مجتمع‌های قضایی استان، مسائل و مشکلات قضایی خود را با مدیران حوزه‌ها و واحد‌های قضایی مربوطه و همچنین رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی استان، در میان گذاشتند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی سهم حوزه‌های قضایی شهرستان‌های استان را از این میزان مراجعه کننده ۲۰ هزار نفر عنوان و تصریح کرد: تعداد ۴هزار نفر نیز در طول سال گذشته با حوزه ریاست دستگاه قضایی استان دیدار و مسائل و مشکلات خود را با رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولین قضایی استان مطرح کردند.

وی درخواست اعاده دادرسی، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفر و نیز مشکلات مربوط به زندانیان و مجازات‌های جایگزین حبس را از جمله مهمترین عناوین موضوعی مطروحه از سوی ملاقات کنندگان برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین براتی زاده با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری برای تسهیل و تسریع موجبات ارائه خدمات شایسته قضایی به شهروندان در استان فراهم شده است، از تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجع بعنوان یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی یاد کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به نظام اندازی و ساماندهی سازوکار نوبت دهی مراجعین به حوزه ریاست دستگاه قضایی استان از طریق پیش بینی سامانه‌ای در این خصوص، بیان کرد: کلیه متقاضیان دیدار با حوزه ریاست دستگاه قضایی استان اعم از شهروندان عزیز و هم استان‌های گرامی و دیگر افراد خارج از استان، می‌توانند طی روز‌های دوشنبه هر هفته با مراجعه حضوری و یا ثبت نام از طریق سامانه‌ای که به همین منظور و به نشانی اینترنتی https://dadgostari_kl.eadl.ir پیش بینی شده ثبت نام و درخواست ملاقات کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.