حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۲۳
شناسه : 26763

 رییس کل دادگستری استان اصفهان به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از زندان مرکزی اصفهان بازدید به عمل آوردند. در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین جعفری بر تداوم ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان تأکید کرد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان از جمله سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه است که در […]

پ
پ

 رییس کل دادگستری استان اصفهان به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از زندان مرکزی اصفهان بازدید به عمل آوردند. در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین جعفری بر تداوم ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان تأکید کرد و گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان از جمله سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه است که در سال گذشته اجرای آن در دستور کار دادگستری بوده و به همت قضات در سراسر استان شاهد اقدامات مهم و مؤثری در این راستا بودیم و در سال جدید نیز این سیاست با جدیت دنبال خواهد شد.

وی افزود: در اجرای کامل و دقیق این سیاست به گونه‌ای برنامه‌ریزی مدیریتی صورت خواهد پذیرفت که زندان تنها مکانی برای نگهداری مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار و افرادی که به هر شکل حضور آن‌ها در اجتماع تهدیدی برای امنیت و آرامش عموم است، باشد و در بازپروری و انجام اقدامات فرهنگی و تربیتی و حرفه آموزی مددجویان نیز تلاش می‌شود تا زمینه بازگشت شرافتمندانه و بدون تکرار جرم آنان به جامعه فراهم شود.

گفتنی است، در این بازدید مسؤولان عالی قضایی استان به همراه مسؤولان اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی ضمن بازدید حضوری از تعدادی از بند‌های زندان، از طریق ارتباط تصویری مستقیم با کلیه مددجویان نیز دیدار و نمایندگان زندانیان پاره‌ای سؤالات، درخواست‌ها و مشکلات عمومی زندان و زندانیان را مطرح و دستور پیگیری آن صادر شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.