حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
شناسه : 26671

علی دهقانی ؛ از احیاو بازگشت به تولید ۲۶ واحد غیر فعال در استان ایلام خبر داد و گفت: این اقدام در نتیجه فعالیت‌های  دادگستری و ستاد رفع موانع تولید دادگستری استان در سال ۱۴۰۰ بوده است.  رئیس کل دادگستری ایلام  خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ در راستای حمایت از تولید با تشکیل ۱۰۷ جلسه […]

پ
پ

علی دهقانی ؛ از احیاو بازگشت به تولید ۲۶ واحد غیر فعال در استان ایلام خبر داد و گفت: این اقدام در نتیجه فعالیت‌های  دادگستری و ستاد رفع موانع تولید دادگستری استان در سال ۱۴۰۰ بوده است.

 رئیس کل دادگستری ایلام  خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ در راستای حمایت از تولید با تشکیل ۱۰۷ جلسه در قالب ۱۲۹ مصوبه کاربردی نسبت به رفع موانع ۸۱ واحد تولیدی اقدام و با پیگیری بعمل آمده ۲۶ واحد تولیدی که تعطیل بودند با ورود دستگاه قضایی استان و همکاری دستگاه‌های متولی به چرخه تولید بازگشتند.

دهقانی برگزاری منظم و مستمر جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان ایلام با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مربوطه، بازدید میدانی از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی با صاحبان تولید و کارآفرینان و تشکیل شعب اختصاصی در دادسرا و دادگاه به منظور بررسی پرونده‌های واحد‌های تولیدی را از اهم اقدامات دادگستری استان ایلام در سال ۱۴۰۰ بیان کرد.

وی  همچنین بر حمایت دستگاه قضایی استان از تسهیل مبادلات تجاری و صادرات کالا از گمرکات قانونی استان و مبارزه قاطع با قاچاق کالا و دام در راستای حمایت از تولید تاکید کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.