حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
شناسه : 26616

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی ، با اشاره به اهمیت صلح و سازش در پرونده‌ها بیان کرد: سال گذشته با کمک شورای حل اختلاف و خیرین ۵ پرونده قصاص در استان به صلح و سازش ختم شده است. وی افزود:در پرونده‌های قصاص که به صلح و سازش می‌انجامد اقدام خداپسندانه و کریمانه خانواده متوفی […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی ، با اشاره به اهمیت صلح و سازش در پرونده‌ها بیان کرد: سال گذشته با کمک شورای حل اختلاف و خیرین ۵ پرونده قصاص در استان به صلح و سازش ختم شده است.

وی افزود:در پرونده‌های قصاص که به صلح و سازش می‌انجامد اقدام خداپسندانه و کریمانه خانواده متوفی برای گذشت و اعلام رضایت، نشان از ایمان و صبر والای آن‌ها دارد و تلاش‌هایی که برای تحقق این امر مهم مصروف می‌شود تقویت فرهنگ عفو و گذشت و حفظ روحیه اخوت و برادری را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در رابطه به عفو و آزادی زندانیان نیز بیان کرد: سال گذشته ۲۴۱زندانی در استان عفو و ۷۱ نفر زندانی از طریق عفو آزاد شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.