حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
شناسه : 26563

احمدرضا بهرامی در خصوص صلح و سازش در پرونده‌های قصاص بیان کرد: سال گذشته ۳ پرونده قصاص در استان به کمک شورای حل اختلاف و رئیس سفیدان به سازش ختم شده است. وی افزود: سال ۹۶، ۲۴ پرونده قصاص، سال ۹۷، ۳ پرونده قصاص، سال ۹۸، ۶ پرونده و سال ۹۹، ۹ پرونده قصاص در […]

پ
پ

احمدرضا بهرامی در خصوص صلح و سازش در پرونده‌های قصاص بیان کرد: سال گذشته ۳ پرونده قصاص در استان به کمک شورای حل اختلاف و رئیس سفیدان به سازش ختم شده است.

وی افزود: سال ۹۶، ۲۴ پرونده قصاص، سال ۹۷، ۳ پرونده قصاص، سال ۹۸، ۶ پرونده و سال ۹۹، ۹ پرونده قصاص در استان به سازش ختم شده است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری از مصالحه در پرونده‌ها بیان کرد: سال ۹۶ در دادگستری استان ۳۶ درصد پرونده‌ها با مصالحه مختومه شده بود این عدد در سال ۹۷ به ۳۷ درصد و سال ۹۸ به ۳۸ درصد افزایش پیدا کرده بود.

بهرامی با بیان اینکه میزان صلح و سازش در پرونده‌های استان چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹، ۳۶ درصد بوده است، گفت: سال ۱۴۰۰ حدود ۳۶ درصد پرونده‌های مطروحه در دادگستری استان با صلح و سازش مختومه شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.