حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
شناسه : 26561

مجتبی قهرمانی از عفو یک هزار و ۵۵۸ زندانی از زندان‌های این استان در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای اجرای مفاد سند تحول قضایی و عمل به دستورات رییس قوه قضاییه، یکی از مهمترین رویکرد‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان، حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری است که به همین […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی از عفو یک هزار و ۵۵۸ زندانی از زندان‌های این استان در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای اجرای مفاد سند تحول قضایی و عمل به دستورات رییس قوه قضاییه، یکی از مهمترین رویکرد‌های دستگاه قضایی استان هرمزگان، حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری است که به همین منظور برنامه بازدید‌های منظم، مستمر و هدفمند مسئولین و قضات از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها برای تسریع در رسیدگی به مطالبات و مشکلات زندانیان، پیش بینی و عملیاتی شده است.

قهرمانی افزود: خوشبختانه تأکیدات رییس قوه قضاییه برای ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری باعث شده تا یک حرکت عمومی در بخش‌های مختلف ایجاد شود و مجموعه قضایی کاهش تعداد زندانیان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تفکر انقلابی و کار جهادی را دو مؤلفه مهم به منظور دستیابی به موفقیت در موضوع رسیدگی به امور زندانیان و نظارت بر زندان‌ها برشمرد و تاکید کرد: پیامد‌های زندانی شدن افراد بر خانواده هایشان باید همواره مورد توجه قرار گیرد و به موازات آن، برنامه ریزی‌های دقیقی برای باز اجتماعی شدن مددجویان نیز صورت پذیرد.

قهرمانی افزود: خوشبختانه مردم شهید پرور و مؤمن و متدین استان هرمزگان همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پیش قدم بوده اند و در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از این زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده هایشان را فراهم می‌سازند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ ستاد دیه استان بتواند به کمک نیکوکاران هرمزگانی در جهت جلب مشارکت‌های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.