حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
شناسه : 26526

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از انجام ۹۷ درصدی ابلاغ‌های دادگستری این استان به‌صورت الکترونیکی در سال گذشته خبر داد.پرویز توسلی‌زاده در گفت‌وگو با میزان به اشاره به آمار ابلاغ الکترونیکی در استان کرمانشاه گفت: در تیرماه سال ۹۸ حدود ۷۸ درصد از ابلاغ‌های دادگستری استان کرمانشاه الکترونیکی بود که این رقم در سال گذشته به بیش […]

پ
پ

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از انجام ۹۷ درصدی ابلاغ‌های دادگستری این استان به‌صورت الکترونیکی در سال گذشته خبر داد.پرویز توسلی‌زاده در گفت‌وگو با میزان به اشاره به آمار ابلاغ الکترونیکی در استان کرمانشاه گفت: در تیرماه سال ۹۸ حدود ۷۸ درصد از ابلاغ‌های دادگستری استان کرمانشاه الکترونیکی بود که این رقم در سال گذشته به بیش از ۹۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ثبت دعاوی در ۱۶ کلانتری استان الکترونیک شده است، افزود: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد جلسات دادرسی به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود به‌طوری که در یازده ماهه ابتدایی سال گذشته ۴ هزار و ۸۱۵ جلسه دادرسی زندانی‌ها به همین شیوه صورت گرفته‌است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه بازدید قضات از زندان‌ها به ۲ روش حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: از ۷ هزار و ۶۹۸ بازدید سال گذشته، ۵ هزار و ۲۶۱ بازدید به‌صورت الکترونیکی بوده‌است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.