حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
شناسه : 26532

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم خبر داد. مجتبی قهرمانی اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران پایگاه دریابانی مستقر در این جزیره حین پایش و حراست از مرز دریایی کشورمان، ضمن شناسایی یک فروند شناور حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق، […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری هرمزگان از توقیف یک فروند شناور حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم خبر داد.

مجتبی قهرمانی اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران پایگاه دریابانی مستقر در این جزیره حین پایش و حراست از مرز دریایی کشورمان، ضمن شناسایی یک فروند شناور حامل ۳۰هزار لیتر سوخت قاچاق، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله بزرگ سوخت را به یکی از کشور‌های حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و در عملیات منسجم مرزبانان دریایی، شناور مورد نظر، شناسایی و توقیف شد.

قهرمانی در ادامه افزود: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های دادگستری هرمزگان به منظور حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است که این مهم با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت و از طریق کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نهاد‌های مردمی و دیده‌بانان پیشگیری در جهت مقابله با جرایم و آسیب‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان سوخت از طریق مراجعه به سامانه سجام به آدرس اینترنتی Sajam.scpd.ir مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.