حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
شناسه : 26423

اعضای گشت مشترک دادسرای ناحیه ۵، ضمن بازدید از اصناف و فروشگاه‌های مستقردر محدوده آن حوزه قضایی با متخلفان، گران فروشان و عرضه کنندگان مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته برخورد و برای واحد‌های مصنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل دادند. به گفته سرپرست دادسرای ناحیه ۵ تهران در نتیجه اجرای این گشت، ۲ سوپر […]

پ
پ

اعضای گشت مشترک دادسرای ناحیه ۵، ضمن بازدید از اصناف و فروشگاه‌های مستقردر محدوده آن حوزه قضایی با متخلفان، گران فروشان و عرضه کنندگان مواد غذایی غیر بهداشتی و تاریخ گذشته برخورد و برای واحد‌های مصنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل دادند.

به گفته سرپرست دادسرای ناحیه ۵ تهران در نتیجه اجرای این گشت، ۲ سوپر گوشت که اقدام به عرضه گوشت تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی می‌کردند، به دستور معاون دادستان پلمب شد و یک سوپر گوشت هم به علت گرانفروشی جریمه شد.

رضا تبار افزود: گوشت عرضه شده در این اماکن به شدت فاسد بود و به تشخیص کارشناسان بهداشتی حاضر در گشت، قابل مصرف انسانی نبود.

وی در تشریح نتیجه بازرسی از قنادی‌های منطقه اظهار کرد: ۳ واحد قنادی که کیک‌های کپک زده و تاریخ گذشته را دوباره پودر و در پخت شیرینی به کار می‌بردند و علاوه بر آن از مواد افزودنی غیرمجاز که از سوی کارشناسان بهداشتی حاضر در گشت سمی و سرطان زا تشخیص داده شد، استفاده می‌کردند؛ پلمب و با تشکیل پرونده قضایی به دادسرای ناحیه ۲۶ معرفی شدند.

معاون دادستان تهران با بیان اینکه پرونده سوپر گوشت‌های متخلف هم جهت رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد، اظهار کرد: دو میوه فروشی و یک قنادی هم به علت گرانفروشی از سوی نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی جریمه شدند.

سرپرست دادسرای ناحیه ۵ اضافه کرد: اقلام فاسد و غیر بهداشتی کشف شده برای امحاء آماده شده و قرار است در برنامه‌ای با حضور رسانه‌ها مراسم معدوم سازی انجام گیرد و گزارش تصویری به اطلاع مردم شریف تهران برسد.

معاون دادستان تهران با بیان اینکه سرکشی از همه واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های منطقه در دستور کار گشت مشترک قرار دارد، اضافه کرد: این برنامه در روز‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

دادسرای ناحیه ۵ تهران در شمال غرب تهران و درمحدوده بزرگراه نیایش و خیابان جنت آبادشمالی واقع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.