حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
شناسه : 26426

 حسن خانجانی موقر در جلسه حمایت از حقوق عامه در حوزه مبارزه با عاملان ساخت و ساز غیرمجاز در سطح استان، بیان کرد: برخی سودجویان، فرصت طلبانه از تعطیلات نوروزی به ساخت و سازغیرمجاز در حریم شهرها، رودخانه‌ها و اراضی ملی و حفر چاه غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی اقدام می‌کنند، آن هم به این تصور […]

پ
پ

 حسن خانجانی موقر در جلسه حمایت از حقوق عامه در حوزه مبارزه با عاملان ساخت و ساز غیرمجاز در سطح استان، بیان کرد: برخی سودجویان، فرصت طلبانه از تعطیلات نوروزی به ساخت و سازغیرمجاز در حریم شهرها، رودخانه‌ها و اراضی ملی و حفر چاه غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی اقدام می‌کنند، آن هم به این تصور که نظارتی بر عمل مجرمانه آنان نمی‌شود.

وی اظهار کرد: بنابراین ضروری است با هدف دفاع از حقوق عامه و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز و غیرقانونی؛ گشت‌ها و تیم‌هایی از جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها برای تشدید نظارت دقیقتر، بیشتر و ریزبینانه‌تر در روز‌های نوروزی تشکیل شود.

دادستان همدان با بیان اینکه دادستان‌ها و قضات کشیک ما در تعطیلات نوروزی آماده برخورد با متخلفان در هر حوزه‌ای هستند، افزود: انتظار می‌رود ضابطان خاص هم برای جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز اقدامات فوری را در لحظه انجام دهند.

خانجانی موقر تصریح کرد: بهتر است متخلفان در این زمینه بدانند که تنها سرمایه خود را هدر می‌دهند، چرا که روزی هم با حکم تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز خود روبرو می‌شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.