حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
شناسه : 26397

شاپور صفری با بیان اقدامات انجام شده در این حوزه قضایی برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز بیان کرد: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ۱۵۰ هکتار از اراضی روستای «عرب آباد» بخش مرکزی چهارباغ آزادسازی شد. دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ افزود: این اراضی آزادسازی شده شامل […]

پ
پ

شاپور صفری با بیان اقدامات انجام شده در این حوزه قضایی برای مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز بیان کرد: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ۱۵۰ هکتار از اراضی روستای «عرب آباد» بخش مرکزی چهارباغ آزادسازی شد.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ افزود: این اراضی آزادسازی شده شامل ۱۵۰ مورد دیوارکشی، چهار بنای در حال ساخت، ۷۰ مورد محوطه سازی، ۲۴ مورد استخر و ۴۰ مورد دپوی مصالح بود.

صفری ارزش اراضی آزادسازی شده را بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و متذکر شد: در هفته قبل نیز ۲۰ هکتار از اراضی روستای «عرب آباد» به ارزش ۸۰ هزار ریال آزادسازی شده بود که مجموع اراضی آزادسازی شده به ۱۷۰ هکتار و ارزش ۱۲۵ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.