حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
شناسه : 26213

رئیس کل دادگستری استان مازنداران در خصوص پرونده اعضای شورای شهر سلمانشهر، گفت: این پرونده در شهریور ماه ۱۳۹۹ در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد طرح شکایت شد که با ورود دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده در مسیر قانونی خود قرار گرفت. حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: اتهاماتی همچون سوء استفاده […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری استان مازنداران در خصوص پرونده اعضای شورای شهر سلمانشهر، گفت: این پرونده در شهریور ماه ۱۳۹۹ در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد طرح شکایت شد که با ورود دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان، پرونده در مسیر قانونی خود قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: اتهاماتی همچون سوء استفاده از موقعیت شغلی به بهانه تسریع در صدور پروانه، ایجاد منفعت غیر قانونی، اعمال نفوذ درپرونده‌های شهرداری، واسطه گری و پولشویی، اختلاس، پرداخت رشوه، مشارکت در انتقال مال غیر است.

وی درادامه اظهار کرد: این پرونده دارای ۶۹ متهم بوده که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با قرائت کیفر خواست اتهامات متهمان در پرونده را اعلام و هر یک از متهمین در خصوص اتهامات وارده از خود دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری گفت: در راستای دستور قاطع رئیس دستگاه قضا در مبارزه با مفسدان اقتصادی و جلوگیری از تضییع حقوق و اموال بیت المال دستگاه قضایی استان هیچ گونه مماشاتی با مفسدان اقتصادی نداشته و نخواهد داشت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.