حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
شناسه : 26150

مجتبی قهرمانی با حضور در محل احداث پروژه نیمه تمام «شهر آفتاب کیش» ضمن دیدار با تعدادی از سهامداران و مالباختگان این پروژه به مطالبات و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد لزوم حضور مسئولان در بین مردم و تاکیدات […]

پ
پ

مجتبی قهرمانی با حضور در محل احداث پروژه نیمه تمام «شهر آفتاب کیش» ضمن دیدار با تعدادی از سهامداران و مالباختگان این پروژه به مطالبات و مشکلات آن‌ها رسیدگی کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد لزوم حضور مسئولان در بین مردم و تاکیدات ریاست قوه قضاییه در این خصوص، تعیین تکلیف پروژه مسکونی شهر آفتاب را یکی از مهمترین دلایل سفر خود به جزیره کیش عنوان کرد و گفت: رسیدگی به این موضوع با حدود ۷۰۰ نفر خریدار در دستور کار ویژه دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات این پروژه از ۱۵ سال گذشته به دلیل برخی موانع همچنان لاینحل مانده است، خاطر نشان کرد: در تلاشیم با دعوت از خریداران، پیمانکار پروژه، مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر سازمان‌های نظارتی، راه حل مناسبی را برای برطرف کردن این موانع و مشکلات پیدا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در ادامه به رئیس حوزه قضایی و دادستان کیش ماموریت داد که ضمن استماع اظهارات مالباختگان، شخصاً روند رسیدگی به این موضوع را پیگیری و مدیریت کنند تا موجبات تسریع در تعیین تکلیف پروژه مذکور فراهم گردد.

قهرمانی همچنین یادآور شد: پروژه مذکور دارای فرآیند خاصی است که حل مشکلات آن منوط به دقت نظر توأم با تسریع است تا حقی از افراد ذی نفع تضییع نشود.

وی افزود: پس از شنیدن صحبت‌های نمایندگان پیش خریداران، دستورات ویژه‌ای در خصوص موارد مطرح شده صادر شده است و در راستای وصول مطالبات این افراد نیز از دادستان کیش خواسته شد تا اقداماتی را جهت استیفای حقوق آن‌ها انجام دهد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در نشستی با حضور رئیس دادگستری و دادستان حوزه قضایی کیش، نماینده سازمان بازرسی، مسئولین سازمان منطقه آزاد و مدیران شرکت کیش الیت، مسائل و مشکلات پروژه شهر آفتاب را مورد بررسی قرار داد.

قهرمانی در خصوص مصوبات این نشست اظهار کرد: مقرر شده است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ظرف یک هفته موضوعات مربوط به شهرسازی پروژه شهر آفتاب را در جلسه شورای شهرسازی این سازمان مطرح و در این خصوص اعلام نظر رسمی کند.

وی تصریح کرد: دادستان عمومی و انقلاب کیش ظرف یک هفته گزارش جامع و کاملی را در خصوص علت توقف حدود ۱۲ پروژه کلان در این جزیره اعلام خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه بیشتر پرونده‌های وارده به دادگستری کیش در حوزه قرارداد‌ها و مسائل مالی است، افزود: آموزش‌های پیشگیرانه با هدف آشنایی هرچه بیشتر مردم با حوزه‌های مالی و قرارداد‌ها در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفته است تا در نتیجه آن، علاوه بر افزایش آگاهی عمومی در این حوزه، آمار ورودی پرونده‌ها به محاکم دادگستری نیز کاهش یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.