حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17810 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
شناسه : 26075

یاسر بای با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه چهل چای و اراضی جنگلی این شهرستان آزاد سازی شد، اظهار کرد: امروز ۱۵ مورد رای قطعی خلع ید اراضی جنگلی اجرا و بیش از ۱۰۰ عدد آلاچیق ساخته شده در حریم و بستر رودخانه چهل چای در منطقه جنگلی […]

پ
پ

یاسر بای با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار مترمربع از حریم و بستر رودخانه چهل چای و اراضی جنگلی این شهرستان آزاد سازی شد، اظهار کرد: امروز ۱۵ مورد رای قطعی خلع ید اراضی جنگلی اجرا و بیش از ۱۰۰ عدد آلاچیق ساخته شده در حریم و بستر رودخانه چهل چای در منطقه جنگلی و گردشگری تنگه این شهرستان تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مینودشت افزود: سال‌ها بود تعدادی از افراد با تجاوز به حریم رودخانه و ایجاد دکه‌ها و کافه‌ها، عملا دسترسی مردم به رودخانه را محدود کرده بودند که با اقدامات امروز، فضای این تفرجگاه جنگلی در دسترس همه مردم قرار گرفت.

بای گفت: به سازندگان این بنا‌های غیرمجاز هم، ۴۸ ساعت فرصت داده شد تا آهن آلات و نخاله‌های حاصل از قلع و قمع این بنا‌ها را از حریم رودخانه و جنگل خارج کنند.

دادستان بای افزود: در راستای تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، ساخت و ساز و تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها ممنوع است و امور آب مکلف است بدون طی تشریفات قانونی، بنا‌های غیرمجاز را تخریب کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.