حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
شناسه : 26003

علی دهقانی از اعاده به وضع سابق ۱۰ هکتار از اراضی زراعی استان ایلام در سال جاری در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات خبر داد. رئیس کل دادگستری استان ایلام اظهار کرد: با برخورد قاطع دادگستری استان و ۴۱ مورد بنای غیرمجاز، مجموعا ۱۱هزار و ۹۲۳ مترمربع با […]

پ
پ

علی دهقانی از اعاده به وضع سابق ۱۰ هکتار از اراضی زراعی استان ایلام در سال جاری در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام اظهار کرد: با برخورد قاطع دادگستری استان و ۴۱ مورد بنای غیرمجاز، مجموعا ۱۱هزار و ۹۲۳ مترمربع با ارزش بیش از ۹۵۳ میلیون تومان واقع در اراضی مرغوب کشاورزی استان، تخریب شد. همچنین با ورود قضایی ۱۰ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در استان ایلام در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات به وضع سابق اعاده شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های مهم قوه قضاییه برخورد با تغییر کاربری‌های غیر قانونی اراضی زراعی و باغی است اظهار کرد: دستگاه قضایی با افرادی که اراضی کشاورزی را به مناطق تفریحی و ویلایی تبدیل می‌کنند برخورد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات در خصوص جرم انگاری تغییر غیرقانونی کاربری در این اراضی تاکید شده است که اگر مالکان یا متصرفان اراضی زراعی و باغ‌های موضوع این قانون، اقدام به تغییر کاربری کنند، علاوه بر قلع و قمع بنا، به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی و باغ‌ها به قیمت روز زمین با کاربری جدید که مورد نظر متخلف بوده است و در صورت تکرار جرم، به حداکثر جزای نقدی و حبس از یک ماه تا شش ماه محکوم خواهند شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.