حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
شناسه : 25965

فاضلی هریکندی در گفت‌وگو با شبکه خبر در خصوص آزاد سازی حریم رودخانه کرج بیان کرد: در راستای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه ها، رودخانه کرج در فاصله بین پل حامی تا تونل کندوان به سه قطعه تقسیم بندی شده است و در این فاصله یک هزار متصرف شناسایی شده است […]

پ
پ

فاضلی هریکندی در گفت‌وگو با شبکه خبر در خصوص آزاد سازی حریم رودخانه کرج بیان کرد: در راستای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر آزادسازی حریم رودخانه ها، رودخانه کرج در فاصله بین پل حامی تا تونل کندوان به سه قطعه تقسیم بندی شده است و در این فاصله یک هزار متصرف شناسایی شده است که باید با توجه به زمان بندی نسبت به رفع تصرف در حریم رودخانه اقدام شود.

وی در خصوص زمان پایان رفع تصرفات در حریم رودخانه کرج گفت: در کمیته تخصصی رفع تصرف حریم رودخانه کرج نسبت به زمان بندی رفع تصرف حریم رودخانه برنامه ریزی شده است، اما با توجه به حجم تصرفات و به دلیل اینکه رودخانه کرج در منطقه کوهستانی قرار دارد نمی‌توانیم زمان بندی مشخصی برای پایان کار اعلام کنیم.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: رودخانه کرج آب شرب استان‌های تهران و البرز را تامین می‌کند و هدف اصلی آزادسازی اراضی حریم رودخانه کرج سلامت آب شرب مردم و رعایت مسائل زیست محیطی و حفظ سلامت آب است، زیرا قانون مشخص کرده که رودخانه باید دارای حریم باشد.

وی با اشاره به تخریب ویلای مجلل در حریم رودخانه کرج گفت: این ساختمان دارای تخلفات متعددی بود و سند آن به نام یک شخص عادی است، اما این فرد اعلام کرده ملک به نام یک فرد سرشناس است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.