حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
شناسه : 25968

 اسماعیل حسینی ایجی بیان کرد: آزمون وکالت فوق‌العاده مرکز وکلا، ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال آینده به صورت سراسری برگزار خواهد شد. حسینی ایجی تصریح کرد: باتوجه به دغدغه داوطلبان  کنکور  وکالت و مراجعات و مکاتبات آنها با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، با پیگیری‌های رئیس مرکز این آزمون فوق‌العاده و خارج از […]

پ
پ

 اسماعیل حسینی ایجی بیان کرد: آزمون وکالت فوق‌العاده مرکز وکلا، ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال آینده به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

حسینی ایجی تصریح کرد: باتوجه به دغدغه داوطلبان  کنکور  وکالت و مراجعات و مکاتبات آنها با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، با پیگیری‌های رئیس مرکز این آزمون فوق‌العاده و خارج از برنامه برگزار خواهد شد.

وی گفت: فارغ‌التحصیلان حقوق سرمایه‌های کشور هستند که با توجه به لغو شدن آزمون وکالت کانون وکلا، دچار مخاطرات روحی و شغلی شده بودند. حمایت از این سرمایه‌ها و صدور پروانه وکالت برای افراد واجد صلاحیت در کنار حفظ شان صنفی وکلا وظیفه مرکز وکلا است؛ به همین منظور و به رغم سختی‌های جابجایی برنامه آزمون‌ها، مرکز وکلا آزمون فوق‌العاده را تدارک دید تا بخشی از دغدغه‌های جامعه حقوقی برطرف شده و مطالعات‌شان برای آزمون از پیش اعلام شده، اما لغو شده کانون بی‌ثمر نماند.

حسینی در پایان گفت: زمان ثبت نام و بارگذاری مدارک داوطلبان برای آزمون اردیبهشت‌ماه مرکز متعاقبا اعلام خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.