حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
شناسه : 25904

حجت الاسلام و المسلمین غریب از دستگیری فرد مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان بود خبر داد و اظهار کرد: متهم با غصب عنوان قاضی و بازپرس دادگستری و ادعای واهی آشنایی با مقامات دادستانی و قضایی استان از ۱۲ نفر برای کارسازی و پیشبرد پرونده‌های قضایی مبالغی را دریافت کرده است. دادستان […]

پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین غریب از دستگیری فرد مدعی اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی در استان بود خبر داد و اظهار کرد: متهم با غصب عنوان قاضی و بازپرس دادگستری و ادعای واهی آشنایی با مقامات دادستانی و قضایی استان از ۱۲ نفر برای کارسازی و پیشبرد پرونده‌های قضایی مبالغی را دریافت کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به دستگیری و شناسایی مالباختگان از سوی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قم و پیگیری‌های شعبه ۴ بازپرسی قم گفت: این متهم با جعل عنوان بازپرس و قاضی شعبه و کارمند دستگاه قضایی و با معرفی خود در پوشش فردی ذی نفوذ در دستگاه قضایی و آشنایی و نسبت خویشاوندی با مسئولان قضایی، وعده حل پرونده‌های قضایی، رفع آثار غیبت زندانیان از سیستم زندان و یا وعده استخدام در دادگستری را می‌داد.

وی متهم را فاقد هرگونه نفوذ و ارتباط با مسئولان و کارکنان دادگستری استان دانست و افزود: تمامی ادعا‌های این متهم برای اعتمادسازی و فریب صاحبان پرونده‌های قضایی مطرح شده است.

دادستان قم با تأکید بر اینکه مراجعان دستگاه قضایی پرونده‌های خود را فقط از مسیر‌های قانونی پیگیری کنند و از اعتماد به افراد مدعی نفوذ جداً پرهیز کنند به شهروندان توصیه کرد: در مواجهه با هر گونه موارد مشکوک و انجام امور از راه‌های غیرقانونی، مراتب را سریعاً به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گزارش دهند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.