حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17826 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
شناسه : 25859

 مجتبی قهرمانی از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۸ سال با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه تلاش‌های چندین ساله و پیگیری‌های مستمر اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس از طریق برگزاری جلسات متعدد و ملاقات با اولیای دم، منجر به ایجاد مصالحه در این […]

پ
پ

 مجتبی قهرمانی از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص پس از ۸ سال با تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه تلاش‌های چندین ساله و پیگیری‌های مستمر اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس از طریق برگزاری جلسات متعدد و ملاقات با اولیای دم، منجر به ایجاد مصالحه در این پرونده قصاص شده است.

وی همچنین، گذشت اولیای دم در این پرونده را اقدامی درخور تحسین و موجب خشنودی خداوند متعال و در تأسی از سیره حضرات معصومین (ع) برشمرد و از تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس در این خصوص قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: ایجاد صلح و سازش و اصلاح ذات البین از شاخص‌ترین ارزش‌های دینی و معیار‌های اخلاقی است که اگر در سطح جامعه نهادینه شود و روحیه سازش و برادری مبنای عمل آحاد مردم قرار گیرد قطعاً موجب ارتقای امنیت روانی و توسعه اخلاق و معنویت در میان شهروندان می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.