حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 17823 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 19×
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
شناسه : 25869

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، مجتبی قهرمان، اظهار کرد: با صدور دستورات ویژه قضایی، اقدامات لازم به منظور پهلوگیری یک فروند کشتی خارجی حامل ۷۰ هزار تن جو وارداتی در بندر شهید رجایی بندرعباس انجام شد و هم اکنون این محموله بزرگ به وسیله صد‌ها دستگاه کامیون در حال بارگیری و ارسال به اقصی […]

پ
پ

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، مجتبی قهرمان، اظهار کرد: با صدور دستورات ویژه قضایی، اقدامات لازم به منظور پهلوگیری یک فروند کشتی خارجی حامل ۷۰ هزار تن جو وارداتی در بندر شهید رجایی بندرعباس انجام شد و هم اکنون این محموله بزرگ به وسیله صد‌ها دستگاه کامیون در حال بارگیری و ارسال به اقصی نقاط کشور است.

قهرمانی در ادامه ضمن قدردانی از ادارات و دستگاه‌هایی که در این رابطه با مسئولان قضایی همکاری داشته اند، گفت: عدم پهلوگیری این کشتی در موعد مقرر باعث شده بود ۷۰ هزار تن جو وارداتی، ماه‌ها بر روی دریا معطل بماند که خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی مربوطه، ضمن انجام آزمایش‌های لازم و تأیید سلامت کالا، هم اکنون پس‌از رفع تمامی موانع و با توجه به تسهیل در فرآیند ترخیص، این کشتی در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلوگیری کرده و عملیات تخلیه محموله آن در حال انجام است تا از این طریق، بخش قابل توجهی از غله مورد نیاز کشور تأمین شود.

وی همچنین تصریح کرد: همواره در دستورات قضایی به منظور تعیین تکلیف اقلام وارداتی، اعتماد فروشندگان خارجی، اعتبار تجار و بازرگانان داخلی و سلامت کالا‌ها و محموله‌ها به عنوان خط قرمز ما، مد نظر و مورد توجه است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، بیان کرد: مقرر شده است به منظور صیانت از حقوق عامه، کشتی‌هایی که در لنگرگاه و اسکله‌های بندر شهید رجایی بندرعباس آماده پهلوگیری هستند به صورت دوره‌ای توسط دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان مورد رصد و نظارت ویژه قرار گیرند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.